Od 3. února od 20:00 začínáme přijímat přihlášky na dětský letní tábor Kocourkáč 2025, který se uskuteční od 5. 7. do 14. 7. 2025. Tábor je určen pro školní děti od ukončené 1. třídy do 9. třídy.
Přihlášky budou spuštěny v pondělí 3. 2. ve 20:00 na odkaze: https://forms.gle/vKtWQxHxiUFL5aZj7
ZBÝVÁ VOLNÝCH MÍST: 1 (17. 2. 20:00)
(Po naplnění kapacity se mohou další zájemci se hlásit e-mailem na adresu tabor@veltrusy.cz a budou případně osloveni v pořadí, v jakém se přihlásili.)
Prosíme rodiče, aby na tábor nepřihlašovali děti, které se nemohou zúčastnit celého tábora.
Podrobné informace k přijetí přihlášky a platbě naleznete níže.
V následujících bodech jsou uvedeny podmínky pro přijetí přihlášky na dětský letní tábor ASPV Veltrusy:
- V termínu od 3. 2. do 9. 2. 2025 přijímáme přihlášky a platby pouze od:
- dětí, které se tábora zúčastnily v loňském roce a jejich sourozenců
- dětí navštěvujících cvičení ASPV Veltrusy.
- Příjem přihlášek bude ukončen při naplnění kapacity tábora, tj. v okamžiku, kdy bude přihlášeno 50 dětí. Další zájemci se hlásí následně e-mailem na adresu tabor@veltrusy.cz a budou případně osloveni v pořadí, v jakém se přihlásili. Informace o naplnění kapacity bude průběžně aktualizována zde a na našem Facebooku.
- Přijetí přihlášky znamená naplnění všech tří dále uvedených bodů:
- Vyplnění přihlášky na odkaze:
https://forms.gle/vKtWQxHxiUFL5aZj7 - Zaplacení táborového účastnického poplatku ve výši 4 000 Kč do 31. 3. 2025.
- Zaplacení členského příspěvku ASPV Veltrusy pro rok 2025 (600 Kč), možno zaplatit jako součást platby tábora.
- Vyplnění přihlášky na odkaze:
- Zaplacení táborového poplatku proveďte prosím ideálně rovnou, nejpozději však do 31. 3. pomocí platebního portálu na adrese: https://platby.stredoceskykraj.cz/sluzba/melnik/veltrusy/letni-tabor-kocourkac. Platbu zde můžete provést pro více přihlášených dětí najednou pomocí platební karty, převodem či pomocí QR kódu. Vyplníte zde pouze jméno a příjmení dítěte (dětí), počet dětí za které platíte a zda platíte včetně členských příspěvků do ASPV Veltrusy či bez nich. (Pokud byste si chtěli nechat proplatit tábor u zaměstnavatele a potřebujete od nás fakturu, ozvěte se na email tabor@veltrusy.cz.)
V termínu od 10. 2. 2025 přijímáme navíc přihlášky i od všech ostatních zájemců.
Potvrzení o účasti dítěte na táboře pro zaměstnavatele vám rádi na požádání vystavíme v červenci po ukončení tábora.
V případě odřeknutí účasti na táboře (z důvodu nemoci či jiného vážného důvodu) bude účastníkovi vrácen poplatek za tábor ve výši:
- do 4. 6. 2025 100 % z celkové částky
- do 15. 6. 2025 75 % z celkové částky
- do 27. 6. 2025 50 % z celkové částky
- do 4. 7. 2025 25 % z celkové částky
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na adrese tabor@veltrusy.cz.